Tuesday, November 4, 2008

with my besrfen....

kuar ngan besfran aku.....

ptg td aku kuar ngan kwn aku....
mula2 teman dia g kedai jait...
dia nak buat uniform keje dia...
pastu....
kitorg masuk kedai kek...
haahaha.....
dia blanje aku mkn kek n minum....
waaahhh....
bestnyeee...

sambil2 tu aku cite ar prblm aku kat dia...
haiiii.....
problem yg menyesakkan kepala aku niee...
ishhh3...
nasib ade kwn...
leh gak share2 pblm kan....

pastu g pasaraya....
beli brg skit....
balik...
ontway balik dia cite pblm dia plak kat aku...
hehehe...
pblm dia nieee lagi penin...
dah bnyk pdpt aku bg kat dia...
skang....
pandai2 dia la...
nak pilih yg mane satu....
harap2...
pas niee pblm dia tu leh settle la...
amin....

haiii.....
cam niee la hidup....
problem bnyk sgt ....

yg x leh thn sakang nieee...
pblm utama aku...
aku sakit gigi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gigi aku sakit!!!!!!!!!!!!!!!!!
dah 2 hari x leh tdo niee....
adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
sakitttttttttttt..............
uwa...uwa...uwa....
sadisnyeeeeeee......

1 comments:

Anonymous said...

biler nk kuar ngan aku...
:)