Wednesday, November 5, 2008

aku nieee garang??????.....

ye ke!!!!!.....

akak aku kate aku niee garang sgt....
mmmm....ye ke...
cam x caye je....
nie sume pasal aku marah anak buah aku ari tu la...

akak aku kate....
aku niee marah cam x behati perut betul...
haaaaa.....
ye ke....
aku cam tu ekkkkk....
ish3...
mane ade...
niee yg buat aku cam x senang duduk niee...

m....
tapi aku rase aku x la over sgt2 ari tu...
cume...
aku buat ape yg sepatutnyeee...
coz nieee kali kedua aku ditipu...
mane aku x hot...


tp...
apa2pun....
tepulang la kat anak buah aku tu...
kalau lepas niee dia nak labelkan aku niee ape2 pun...
maksu yg jahat ke...
maksu yg x behati perut ke...
maksu yg laser ke...
aku peduli ape...
lantak ko la ....
ingt aku takut ke ngan dia...

nasib baik kau marah2 je....
kalau aku tampo skali muka dia camne??...
kalau x insaf2 x tau laaaaa...
tu la....
lenkali jgn cube2 nak uji tahap kesabaran aku...
yg memang penyabar gilerr orgnyeee...
hehehe...

eiiiii...
ntahlah....
penin2 aku nak pikir...
lom ade anak lagi dah penin...
tp....
dah smggu nieee...
anak buah aku dah jarang la nak borak2 ngan aku...
dia merajuk kut....
x pun memang dah sakit ati ngan aku...

elehhhhh...
aku peduli ape....
lantak ko la...
ingt aku nieee nak ikut sume kemahuan dia ke...
bnyk cantik!!!!!
baik2 ngan dia...
last2 dia pijak pale...
sape x angin....
skang aku melabelkan dia...
budak yg kuang ajo....

makin hari makin meluat aku tgk muka dia...
makin beci...
makin sakit hati aku tgk muka dia...
x tau nak kate...
x reti nak hormat aku....
aku x sukeeeeeeeeeeeeeee....
aku x sukeeeeeeeeeeeee....
aku x sukeeeeeeeeeeeee....


0 comments: