Wednesday, November 12, 2008

knp cam tu ekkk....

seorg makcik dtg umah aku....
katenye nak jmpa akak aku...
maka....
diorg pun dok la borak2...
aku nieee pun join same la....
hehehe....
(seje je tumpang2 dgr)....

makcik niee sbnrnyeee....
dok jaga suami dia sakit....
biasa la....
sakit org2 tua...
x leh jalan....
cam arwah abah aku la lbh kurang....

tengah syok2 borak2 tu.....
dia kte gini......
senangnyeee korang nieeee....
beban dah xde.....
m.....
beban ape plak ekkk(kate aku dalam hati)....

rupa2nye......
yg dia maksudkan beban tu....
jaga org tua yg sakit.....
maksudnyeeee dia kate suami dia tu beban la....
ya Allah.......
tekejut aku....
tergamam pun iye jugak...

sampainyee hati dia kate jg suami dia tu beban......
nasib dia org tua...
kalau x....
dah lame aku lempang....
cam x ikhlas je jaga suami...
cam tpaksa je jaga suami....
eeeiiiiii.....
ape nak jadi laaaaa....

mintak2 d masa depan aku x jadi gitu la....
mudah2an....
amin.....

2 comments:

Anonymous said...

elde...
nk kawennnnn

cik yana said...

hahaha..bunga...
ko nieee...
asyik nak kawin je...
kawin jgn x kawin..
hehehe...