Friday, November 21, 2008

aku...kecewa sgt2....

x tau nk ckp camne....ati aku nieee sakit sgt..kecewa sgt2...ape lagi aku x buat....last2..balasannye cam nieee...sedihnyeee....hibanya hati.....entahla....aku x tau nape..knp di buat aku cam niee...start hari niee...aku mmg x maafkan kesalahan dia tu..utk selamanyaaa...n pintu hati aku dah tertutup utk dia....biala org nak kate ape...org x rasa ape yg aku rasa....aku pun dah x nak peduli dah pasal dia....aku benci...aku bencii..aku benciii...aku meluat..aku menyampah....................................................

2 comments:

dAkBaiK said...

wilek...dunia masih panjang..aku gak penah kecewakan org dan penah gak dikecewakan...aku jugak penah menyesal...ala itulah dunia, xperlu pikir teruk2...pikir positif just maju kehadapan...banyak berdoa, sentiasa bersabar...senyum2 selalu :)

rgds
merapumerapat

cik yana said...

ye...
timekasih...