Tuesday, November 18, 2008

sayunyee hati ini.....

bile aku balik dr umah besfren aku tu.....aku rs sedih sgt....sayu sgtt....ntah la....x tau nak cite camne perasaan aku niee....aku dah kawan ngan dia dri aku darjah 1...dri aku 7 thn....memang dia la member rapat aku ms skolah....mana2 pun sama2....rapat gilerr la....bile dia betunang aku rs cam sedih sgt coz x lama lagi kena bepisah dari dia....tahun depan dia dah nak kawin....ntah la....rs2nye cam dah nak kehilangan sorang kawan yg baik skali....terlalu baik....sampai hari niee aku cam x caye je dia dah tunang...aku sms dia...aku kate...aku rase sedih la....tp...walau apapun dia kate....walau apapun status...kitorg tetap jd besfren cam dulu...selama2nye besfrennn...hingga ke akhir hayat...yeee...itu janji kami bedua......akan jd kawan sejati smpi bile2......

2 comments:

Anonymous said...

aku pon berjanji,elde..
:)

cik yana said...

macih2....
janji gak ngan ko....
bungaaaaaa........