Sunday, November 30, 2008

hati kite...hati orang.....

semakin hari semakin bnyk yg dpt aku lihat....lihat ape ekkk....keperibadian manusia yg aku kenal....yg rapat dgn aku....x salah aku kate....orang yg rapat n orang yg kite syg tu....sbnrnyeee adalah musuh utama yg kite x kan jangka sbnrnyeee....di suatu ms dia akan jd musuh ....dia akan jadi orang yg kite benci....benci sgt...benci giler ...benci sebenci-bencinye laaa....

nak kate aku niee x pandai menilai....m....entahlaaaa....nak nilaikan seseorg tu kena amik ms yg lama...kena mengenali org tu lame....baru kite leh nilai diri org tu....tp....aku yg saje cari silap ke...silap tu yg saje datang kat aku.....silapnyee...di sini ...aku terlalu pecaya dia....dia bukan org lain pun...fmly juga kirenye....

nak kate terlalu pecaya x jugak...dulu ye la kut....tp bile bnyk sgt benda yg berlaku....aku dah kurang caye kat dia.....dan semakin x caye kat dia...n now....terus x caye langsung....kenapa aku x caye kat dia....dah tentulah dia dah tipu aku...

camne aku leh tertipu nieee....haih...ntahla....aku niee terlalu baik ke....baik sgt ke aku niee....baik la jugak....hehehe....aku niee x garang ke....aku x suka marah ke....sebab tu ke.....sebab tu ke....dia pun amik kesempatan utk menipu aku.....tapi ....knp dia sampai hati nak tipu aku.....slame niee aku pun x penah jahat kat dia.....terlalu baik ade la.....

adakah dia tu kurang deria....kurang perasaan....buta hati kut....nasib x buta mata....tu lagi sadis....dia x tau ke....hati aku niee sakit....terluka....sedih....kalau dia berterusan tipu aku.......

dia x tau ke....mula2 aku leh bersabar....tu mula2...memang la...nampak cam x kisah je....konon2 intro la tu kan....tapi....bile dah masuk yg berikutnye......ape lagi....ha.....dah tgk x aku mengamuk sakan....pesta mengamuk yg aku x jangka aku leh mengamuk begitu punye teruk ......tu pun dia x sedar lagi ke.....x tau ke hati aku niee sakit.....kecewa....sebab perangai dia tu la.....betul kate abang aku....otak letak kat lutut.....nasib x kena pelempang ....kalau kena...aku rasa dia leh lari rumah kut ari tu.....

kalau nak ikut hati aku yg x sabar ms tu.....nak halau dia dari rumah....kejam la kirenye.....tp....
ade tp lagi tu......sebab kan aku pikir dia tu..ms depan dia tu.....aku coolkan hati sekejap....walaupun sampai rinieee masih x cool gak hati aku nieee....marah n ngamuk je....x jd nak halau....

sampai skang nieee..jgn kate nak tegur aku..mintak maaf jauh sekali....degil....boleh dikategorikan...kuang ajo le....mmg kuang ajo nye budak....ingt aku niee ape....kawan2 skolah dia ke ape....mintak maaf je la....seandainyee...hingga ke akhir hayat aku x leh maafkan dia....xkan maafkan dia....aku benci ko....aku benci ko...aku benci ko....benci sgt...bencinyeeeeeeeeeeeee.....jaga kau nanti....tuhan ade....balas balik perbuatan ko tu.....

selalunyeee...aku dgr org ckp....jgn pecaya pada kecantikan luaran....mmg nampak cun melecun...cantik....tapi......perangai..hampehh...busuk hati.....jahat.....dengki.......sume ade la...yg negative2 belaka ....ha....niee dah ade depan mate....jadi kat diri sendiri......

jadi....ape yg boleh aku simpulkan kat cnie....rupa paras...x kire cun ke....telebih cun ke....x cunke...itu adalah anugerah tuhan....tuhan dah cipt mcm tu....kite kena terima....seadanye....dan yg penting sekali....hati....kalau hati kite baik....walau buruk camne paras rupa......org akan nmpk kite secantik2 manusia di dunia....APEPUN YG KITE NAK LAKUKAN NIAT HATI KITE KENA BETUL...IKHLAS....baru org leh respect kite.....YG AKU NAK BGTAU...DIA TU MUKA JE CANTIK....TAPI HATI.....WEKKKKKKKKK.....HODOH.........menyampah aku tengok muka dia skang......sebab hati jahat dia dah menguasai diri dia.............org2 diluar sana kalau jumpa budak jahat nieeeeeeee...jangan tertipu..........muka cun....tapi hati.....busuk macam bangkai.................

AKU BENCI KAT KO............AKU X KAN MAAFKAN KO SELAMANYE..PAHAM XXXXXX...........BUDAK JAHAT........JAHAT...JAHAT...........NANTI KO...TNGGU PEMBALSAN DARI TUHAN..............HARI2 AKU DOA TU...............

2 comments:

Anonymous said...

erk..
naper nih elde...

cik yana said...

ntah la bunga....budak jahat niee saje je sakitkan hati aku....geram aku....