Monday, October 27, 2008

mengamuk.....

pagi ahad tu......

dgn semangat yg membara...sakit hati nye pasal....aku pggl anak buah aku..kasi hentam cukup2 sama dia....geram x terkata...sedih jgn ckp la...pedih...hati niee cam kena siat2...hiris2...dia buat lagi perangai yg aku x suke....naik lemak nampak!!!!...macam2 gak la kate2 yg aku lemparkan kat dia....rasanye dah x leh thn dah ngan perangai dia yg melampau2 tu....mentang2 aku niee baik ngan dia...amboi2!!!pijak pale nmpk!!!nah!!!!amik ko kate2 yg menusuk hati aku bg....kan da nangis....rs2nye...nak tampo2 je muka dia...eiiii geram2...ape la nak jd awek sorang nieee...macam2 aku skolahkan dia..nasihatkan dia...bekali2 ckp benda yg sama sampai aku pun naik muak...pas niee kalau dia x insaf2 gak....x tau nak kate ape...bukan saje2 n suke2 nak marah....sebab dia buat salah tpks la aku keras sikit ngan dia...kalau aku x tegur sape lagi...kalau dia nak kate aku niee jahat ke ape ke..lantak la...yg penting aku kena tegur kalau dia buat salah....so,utk anak buah ku yg tersayang....maksu mintak maaf k.....kalau kate2 tu pedih....ape boleh buat...berani buat berani tanggung la kan...lenkali cube2 n try2 la menipu lagi.......lagi dahsyat ko kene ngan aku......haiiii....pening pale aku nieee...

0 comments: