Thursday, October 30, 2008

cite dak2 skolah....

skolah rendah.....

masa skolah rendah dulu....
aku niee x la rapat sgt2 ngan cikgu aku....
tapi.....
ade la sorang cikgu nieee....
dia ajar agama...
ustaz la....
baik sgt...
kirenye...jadi bapak angkat aku la.....
ustaz niee penah la menyelamatkan aku dari kena denda....
lari keliling padang....
x ingt la bape round....
fuyooo.....
malu gile aku masa tu...
mane xnye..
time tu budak2 lelaki tgh sibuk latihan bola kat padang...

nak djadikan citeeee....
kitorg geng2 pengawas plak tu yg kena denda....
wah3.....
malu sungguh la masa tu...
malu x terkata....
niee sebab x bwk baju utk pjk le nieee....
ha.....amik ko!!!! kan da kantoiiiiii...
dah macam boria plak kitorg lari keliling padang....
hahahaha....
nasib ustaz nieee pasan aku yg tgh berlari....
ustaz pun panggil aku.....
so, selamat beb!!!

ms tu aku masuk ptndingan bc Quran....
jd dia suh aku g belatih mengaji....
buat pe la dok lari2 keliling padang dia kate....
selamat...selamat....

oh ya.....
ustaz nieee...
dia pun meniaga kat pasar malam....
jual kuih...
sedap o........
kalau aku g pasar malam ngan arwah abah....
gerenti singgah nye la kat gerai ustaz niee...
ha.....
kuih fvrt yg x penah aku missss beli...
kuih lompang....
sedapnyeeeeeeeeeeeee....
nyum3.....

m....penah satu ketika....
masa tu hari sukan....
aku ngan kawan2 aku dok la melepak....
satu group....
ustaz pun datang...
borak punye borak....
dia ckp....
nak tunangkan anak dia ngan aku.....
hahahaha...
ustaz...ustaz....
kan aku dah kena gosip....
x pasal2...
nasib baik anak dia skolah lain...
kalau x....
ish3....

aku penah g raye umah dia....
pagi2 aku dah ajak arwah abah g....
tapi x dpt jumpa....
coz ustaz xde kat umah....
isteri dia kate....
ustaz lom blk...
x tau g mane...
hampa la jugak....
penat2 je dtg...
tp ustaz xde...

tu sumee kenangan....
bile aku dah masuk form 1....
dah x dgr kabar berita lagi...
bile aku dah keje...
balik kg tnye kwn2 aku yg dok setaman ngan dia...
ustaz dah meninggal....
m....
ape nak buat....
ustaz dah xde...





0 comments: