Sunday, January 11, 2009

best ke jd anak bongsu niee!!!!!!!

best ke jd ank bongsu nieee!!!!!!!....x bessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...masa kecik2 je bess...da beso...hm...tidak sama sekali...maybe pada dasarnye nmpk cam bess gilerr la...tp bile teroka ke dalam dasarnye....wekkkk!!!!...nak muntah aku......rs cam x dperlukan...x dihargai...cam diri niee xde je...kalau byg2 tu nmpk la jugak kan....niee dah cam ruang kosong...org x sedar kehadiran aku...sedihnye......(meleleh gak air mata nie)...knp ekk org buat aku cam niee...apakah aku niee x layak nak menyuarakan sesuatu yg patut...apakah sebab aku niee muda...so sebab tu je aku x layak...aku kena jadi yg tertua ke baru org nak respect...yg muda x layak ke nak 'direspect'...cam tu ke adat dunia!!!...cam x adil kan..bagi aku la...tp sampai bile diorg nak sedar ekkk...sampai bila aku bertanya...sampai bila...diorg niee x sedar ke ha!!!...aku kena hormat diorg...diorg ade hormat aku ke!!!xdek pun...eiiiiiiiii knp la jd cam niee...knp nak tempuh sume niee...sesak la kpl otak aku...bukan senang nak jd aku nieee..susah...susah sgt...teramat sgt....nak jaga hati sume org...hati sdiri yg x terjaga...haiii..ape nak buat...bile nak abis cam niee...nak tggu aku mati ke!!!...baru sedar yg pentingnye aku dlm hidup diorg tu!!!ntahlaaaa........so,lepas niee kalau diorg nak membebel2 kat aku..meh sini...aku nak jd kuang ajo sikit...pas niee..ape nak jd2 la...aku nak buat keras kepala la...ok la tukan...nasib..nasib..nasib...bia laaaa...malas da aku nak pikir...lagi aku sedih...

0 comments: