Monday, September 1, 2008

sweet september........

september.........
bulan yg aku tunggu2 spjg tahun nieeee...........bnyk kenangan.....ari nieee first pose.....slmt bposeeeeeee.....m.....alhamdulillah.....tahun niee dpt pose kat umah....same2 mak....taun lepas aku pose kat spital coz jg arwah abah....dri first ramadhan smpi 16 ramadhan aku dok sana x balik2 umah.....fuhhhh...lame tuuuuuuuu......x tambah lagi 4 ari sblm pose.....20 ari gak aku duduk kat spital tu.....syahdunye ms sahur la....sorang2 jek kat wad tu.....dah itu kan tgjwb nmnyeee....so,pmulaan pose nieeee rasa cam besa2 jekkk....mybe nnt dah ujung2 nak raye tu.....baru terasa sedih kut.....sedih o.....abah dah xdek......skang musim ujan...so, xla terasa bahang panas.....still maintain jek...hehehehe....skang ni pun tgh ujan...tdo pun best nieeeee...hihihihihiiii.....alamak!!!!! sok bday akak aku la pulakkkk...heheheh...dah tambah tua akak aku nieee...kuang2....aku gak yg muda antara yg termuda....pasan la plakkk.....kuang3.....m....nak buka ape ekkk ri nieee....rs2nye cam teringin nak makan meehoon sup la.....k, jap g nak g kedai n pastu masak.......

0 comments: