Saturday, August 9, 2008

x bek lagiii.....

hari ke 3 aku demam nieee....pagi td masa bgn tdo rase cam dah nak ok jerr....bile aku jln sana jalan cnie....dah seram sejuk smula badan aku nieeee.....x larat rsnyeeee....aku pun ape lagi dok baring kat bilik....panas gak badan aku niee.....sejuk gilerrr o............kaki n tgn pun da stat sakit smula wlupun x lerr seteruk ari petama demam tuu.....tapiiiiiiiiiiiiiiii....mmg buat aku x selesa....x leh jd nieee...lau sampai pg sok x de perubhn tpks lerr aku g spital smula....AMIK DARAHHHHHHHH.......alamak aiiiiiiii.....tu yg aku takut gilerrr tuuuuu....buatnye kena thn kat wad...lagi naya.....bedouble plak aku kena cucuk...ish3......ultraman n kluang man niee mana....penat aku mintak tlg...pekak ke ape...x cian ke kat aku nieeeeeeeeeeeeeee..............nak kena potong gaji nieee.............

0 comments: