Sunday, February 1, 2009

aku boring....aku sedih....

aku boring.....x tau knp...tetibe je boring...ape nak buat..aku pun x tau...tdo...asyik tdo je....smlm umh xde letrik....ish3...panas gilerrr....tu lagi buat aku mati kutu....tgk tv x leh...tenet x leh...last2 aku tdo je....tdo lagi.....letih suh mate aku nieee pejam sampai tetido....hahahaha...lame gak aku tdo....tdo petang2 niee...eiiiii kadang2 pun seram jugak....mane x nye tetibe je mimpi arwah abah....???? tebangun je dri tdo....aku dok tecengang2...ye ke....betul ke aku mimpi abah nieee....cam x caye je.....ade ape2 nk blaku ke kat fmly aku niee....aku dok teka teki....confius skjp...maybe asyik teringt kat abah je kut....sbb tu temimpi2....ape pun pg td aku g la ziarah kubur abah....habis aku petik bunga ros kat depan umah nak tabur kat kubur abah....

kalau aku sedih2 n kalau de org sakitkan ht aku....mst aku ingt abah ....sbb tu kut aku temimpi dia....ye la skang nieee slalu sgt org sakitkan hati aku.....eiiii geram btl aku la.....

0 comments: